Blogger Widgets

Stránky

sobota 14. července 2012

Chalking~

http://data.whicdn.com/images/31497966/579310_418965241457648_1554356114_n_large.jpg
(weheartit.com)
Čágos~
Tak určitě už jste někdy viděli tyhle krásný barevný vlasy. Dneska jsem si nějak hrála s copánkama a takovými kravinami, že jsem se rozhodla chalking zkusit. :'D
^^Zkoušení různých copánku, tady jsem byla ještě celkem normální :'DDD
Mámuše za sebou zabouchla dveře a já vytáhla křídy. Šla jsem si tedy umýt hlavu a čekal mě chalking.
Nevěděla jsem, že se u toho tak ušpiním, ale to bych nebyla já, kdybych se neušpinila, že?
Jóp.. špinavé ručičky, to by ještě šlo, jenže, já su taký idiot, že co mě nenapadlo :D
Ne nebudu to komentovat :'D
Nejtěžší na to všem nejspíš bylo projít před otcem takhle^^ aby si ničeho nevšiml. Ne, vlastně nejtěžší to bylo potom rozčesat.
Žehlička a notebook to odnesli víc, chudáček Davídek, no co, přece nenechám Simonku čekat, že? :D
Jedna strana rozčesaná, jedna zacuchaná :')
Mhm.. výsledek, řekla bych, že to nejde vůbec vidět anebo jsem pod špatným světlem.
Rodiče, ani jeden, to ještě neví :'D sem zvědavá, jestli si toho všimnou :D
Postraším maminku, že je to barva :'DD
Čekala jsem od toho víc no, ale co se dá dělat, asi to bohužel neumím :'D
Doufejme, že mě zase nenapadne nějaká blbost, 
Vaše~


Žádné komentáře:

Okomentovat