Blogger Widgets

Stránky

pondělí 23. července 2012

DIY t-shirt~


Je 15:11 v 11:55 jsem se pustila do DIY až teď jsem skončila:D:D:D ~
Obyčejné triko
Chtěla jsem ho nějak vytunít :DD tak sem si řekla, že z něj udělám tílko :D našla sem si spoustu návodů, jak na to :D Nakonec jsem to udělala úplně podle sebe :D
Ty zuby :DDDDD konec :DDD~
No a takhle to mělo zůstat :'D jenže.. jó jenže..

Našla jsem návod, jak vyrobit mašličku :3
http://igukina.blog.cz/1206/vyrob-si-maslicku-behem-5-minut
A tak jsem si jí hned musela vyrobit :D
Pak jsme našla takový zdobítko :D bo co :DDD
A na tu mašli to připla :D
Tady už mě to štvalo :D našila sem jí moc vysoko :D a bylo to už strašný :DDD
Taky jsem si udělala další mašlu :D A dala do ní sponku :D
Fuck yéah :D *byč Plýz*:DDDDDD
Jo, je děsný :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nosit to nebudu :DDDDDDDDDD
Možná doma, ale to asi taky ne :DDDDDDDDDDDDD
Je to děs :D dám si ho do skříně a nechám na něj prášit, tak jak se na něj prášilo, když jsem s nim nic nedělala :DDDDD
Tralalá :DDDDDDDDDDDDDDDDDDdd





1 komentář: