Blogger Widgets

Stránky

pondělí 16. července 2012

Happy~

Aloha~
Táák jak jééé?^^ Né vůbec ta fotka není pořízená ve 23:46 :'DDD Jó.. šlo vidět, že mi bylo dobřéé, dost dobřéé :DDD



Né nefotila sem se v půl desátý ráno, hned jak sem vylezla z postele, to si mě s někým pletete :D
Áno, vidíté mé super babičky pýžo? :3:D
Děda mi dal 3,5 minuty na snídani, koupelnu a oblečení abych mohla jít s babičkou nakoupit, samozřejmě sem jeho limit nesplnila, ale babička počkala.




Penny penny penny~
Áách:D neztvrdla sem na poště.. mávala sem tý mojí p***e přes kamééru a ona mě neviděla :3 taky super^^ :DDD 
Přijeli sme domů, poprali sme se s dědou :D ostatně jako vždycky :3
Potom obýdek :D taky nejlepší :3
'Babi co bude k obědu?'
'Hovězí vývar, brambory s karbanátkem..'
'mhm.. ok..'
sedneme ke stolu a děda spustí..
'Co myslíš (Em)? Když je hovězí z čeho bude? Z vola nebo z krávy?'
'Mhm.. ze slepice?'
né nevyprskli všichni polívku :D
http://data.whicdn.com/images/32750491/OFiwxlCmrK8_large.jpg
weheartit.com
Mám se skvěle a teď ještě líp.. když je tu semnou Síma :3 a všechno mi vysvětlila :DD^^
Miluju vás, vaše usměvavá Em~

1 komentář:

  1. Né, vůbec jsme si spolu nepsali a neměla jsem hlad když si mi tu fotku poslala!:D Mmmm...asi jsem tě viděla, ale vůbec to nevím jistě. Máš se skvěle, ma-ma-máš se skvěle?:D To je dobře:P:')

    OdpovědětVymazat