Blogger Widgets

Stránky

čtvrtek 19. července 2012

Nákupy~

Lek vole~
:DD Něco na odlehčení hned na začátek :DD Tohle je ještě ze včera, nemohla jsem spát:DDDD
Pak se mi konečně se sluchátky v uších podařilo usnout, ale probudila mě smska.. :DDD Nevadí no, protože byla od ní, kdyby byla od někoho jiného, zabiju ho :D Stejně jsem si potřebovala dát mobil na nabíječku :D takže vlastně díky Es :D
Dnes jsme se já, babička, mamka a ségra vydaly na nákupy. Měly jsme nachystáno jít mi koupit batoh k narozkám :3 Tuze jsem si přála, aby s náma sestra nejela. Asi mi dnes přálo štěstí, protože se tu objevila teta s jejím oblíbeným bratrancem a tak tu zůstala, na nákupy jsme se vydaly tedy jenom já, mamka a babča :3

Vzít s sebou mamku, je jako vzít s sebou chlapa, nic jí nebaví, nemá žádnej smysl pro módu, žádnej vkus a vlastně posloužila jen jako držák tašek. Za to moje babička, koukala na nejlepší trendy a platila :3:D
Normální batoh, co bys jako chtěla? :D Matka by si tuze přála, aby ten znak byl nejméně přes celej bágl, za takovou cenu, nepochopí, že to tak je schválně.. x_x
Heh, tuhle kabelu už jsem chtěla dýl a jsem ráda, že jsem jí sehnala :3 Je tmavě fialová, ale jak sem byla roztěkaná, švihla jsem sebou mázla jí, a zapnul se blesk, nechtěla jsem jí fotit znova.. koupená v A3 Sportu za 90,- :')
Tohle tříčo, hned jak sem ho vidělá uáá :333 Pak jsem objevila i New York s sochou svobody, ale víc se mi líbilo tuto :3 New Yorker - 129,- 
:D:D:D Muhehe! :DD Wild Child, tak né asi, že :D Babička nejdřív protestovala, že prej výstřih až do pupíku ;) Ale pak mi ho kúpila:D Gate - 78,- 
Éj tyhle bréjlé :D Sem jakože stála u pokladny frontu a čekala až přijdeme na řadu a matka volá 'Koukej brejle' :D tak jsem ihned nastartovala :D a koupila si je :D Gate - 28,- :DDDDD
Ovšem největší radost jsem měla z nanuka :DD Big Shock p**e! :D Zmokla sem jak debil, když jsme utíkaly do auta :D ale neváá :3 :D Vylila jsem ten nanuk na tu novou kabelu :3 ale nevá :DDDDD 
Nejlepší je, že si babička nechala u sebe jenom bágl, že prej ostatní si můžu vzít domu i když je to k narozkám :3 Nemám já to ale hodnou babičku? :3333
Vaše Em~ :D

1 komentář: