Blogger Widgets

Stránky

úterý 17. července 2012

Normal day~

Aloha~
Normal day~
Vana uprostřed pokoje? To doma nemáte? :') Je to nemalej luxus^^
Neska sem dostala vynadáno, že jen sedim u počítače, a že jsem dědu zklamala a ták. Už dlouho mi takhle nebylo do breku. Že prý má sestra je velikánská pomocnice a já jen ulejvák. :3 Jó, já když byla v sestry věku, taky jsem se motala okolo dědovo nářadí, taky jsem mu pomáhala s každou krávovinou, však ono jí to taky omrzí. :3 Co bude dědeček říkat potom? :3

Byly jsme vyhnáni ze zakouřeného obýváku a přesunuly se se sýrovými kuličkami do pokoje.

Společnost nám tam dělal Maxíček~
A taky Bebunka, ale ta se nenechala vyfotit, jorkšířice jedna :3

 
Nekomentuju:D












Ani tuhle :D Kolik si jich nacpeš do pusy?!:D


Jelikož jsme včera s babičkou zapomněly upéct cookies, tak jsme je upekly dneska yummeh!:3
A taky jsem zkusila novej BS :3
YUMMEH!:3~
Tak CIAO guys~ Em



















































































































































1 komentář:

  1. Must have!:D Ta vana:3 je vidět, že si to tam užíváš!:D:') A to s tím dědou...bude to zas fájn:')

    OdpovědětVymazat