Blogger Widgets

Stránky

pondělí 16. července 2012

Večerní nákupy~

Mhm~
Večerní nákupy v okresním městě, why not? :')) Jely sme pro mámuši do práce a tak sme se stavily v obchodech :3
Nákupní košík v bááumááxůů... bože ten mi dal! :DDD Když sme platily :D tak sem s nim prošla mezi těma pípákáma a ono se to rozpípalo, tyvole.. :D dítě se ve mě hnulo.. (jó, ještě nevím kdo je otec, right love? :D)
Pak následoval Kááuflánd :'D Tady můžete vidět mojí matičku :3:DDD





Vysmátá ségra na koši, né nebavilo mě jí tahat. -.-
Á vnitřek káuflándu, jako pokochej se :3:D
Strana košíku, která mě nejvíc zajímala :3:DD RedBull s kolou.. mhm.. zkusííme :3
Hello Kitty je séégry, Fernet dědy, když je dneska toho šestnáctýho :D Orionka mámy, ale byla dobrá :DDDD
Ták sem to teď otevřela, jakože všechny bublinky mi spadly do krků :DDD děda hned reakce 'hamty hamty.. to máš za to' :DDD ale je to dobrý.. prostě jako smíchat redbull a kolu, že jo :DD.. :3 YUMMY!~
Ciao~
Em~

Žádné komentáře:

Okomentovat