Blogger Widgets

Stránky

neděle 22. července 2012

Víkend přes objektiv~

Aloha~
Mučačááá~
Víkend přes objektiv, žádný keci, jen popisky fotek~



Mhm~
Se sestrou jsme pařily karty, hrály si s míčem a já neschodila okap, to zafoukal vítr:D


Nenechávejte Em samotnou ve sklepě~
Harry Potter~ 


Protahování kabelu internetu přes dvě patra~
Aneb chceme wifi i venku~

Protáhlých 25 metrů :'D
Super domluva, ještě, že ty telefonu jsou :D
Em~ tahej.. přestaň, tahéj:D

Úspěšný pokus :'D~

Sestra se opičí po její super sestře~

Děda mi řekl, že vypadám jako ten debil Rytmus, ahá no :D
Je tu nový den~
Samozřejmě probuzení v 11:00 sonátou pro Em~
Aneb děda 'hrál' na flétnu~
Čištění bazénu~
Vypadá to jako špinavá zeď~
Každá tečka = jedno tělo pavouka
Pak se tam narodil novej! Vážně! :D
Nakonec jsem jich napočítala 14!


Takle jsem tam seděla, kdyby na mě nějakej skočil~
Nakonec jsem se přilepila na mucholapku:D

Je libo opalovačka?:D
Moje, jak říká maminka, crosky, čekuj Eiffel tower~
Na cestě domů~
'pro knedlik se zelim bych žil' - Jen kabátovci pochopěj

Další autovská~
Přijedu domu a mám tu dopís~
Vzorky z ForLife~
Noční krém a krém na problematickou pleť~
http://www.forlife.cz/zaslani-vzorku-zdarma
Taky můžete objednat, zadáte typ pleti a oni vám něco pošlou.
http://www.forlife.cz/diagnostika
Tady vybíráte typ^^

Otevřeš balkón a proletí okolo tebe rogalo :'D
Yummynky od babí~
:DDD
Super víkend~
Em~

1 komentář: