Blogger Widgets

Stránky

pondělí 9. července 2012

Who's Em?

Mhhm... Ahoj, Hi, Salut, Aloha..
Ano, je mnoho oslovení, které bych mohla použít. Jmenuji se.. no dejme tomu, že si říkám Em, proč? A neni to jedno? Západočechům kradu kyslík už skoro šestnáct let. V září budu studovat gymnázium již šestým rokem. Jsem absolutně nenormální, divná, nesebevědomá holka, která dělá věci bez přemýšlení a pak na ně doplácí.
Částečně grafičím, fotím, ale ze všeho nejvíc mě baví čumět na americký seriály a prožívat ten pocit, který nastane pokaždé, když musím čekat týden na další díl. Nesnáším český dabing, když ho slyším, tak bych vraždila, nemám moc ráda české filmy, je jich vážně málo, které se mi líbí. Své idoly měním jako ponožky. Poslední dobou miluju One Direction ale i Simple Plan.
Vlastním blog, tumblr, twitter, facebook, skype, interpals, molome.. a určitě bych našla dalších padesát stránek, na kterých mám svůj profil.
Proč blogspot? A proč právě teď? Jednoduchá odpověď - nuda!
K čemu blogspot?
Chci si udělat svůj blogový deníček. Jasně, samozřejmě, že mám deníček v šuplíku na zámek, do kterého si vždy můžu něco napsat, ale to není pro mě. Mám tam popsaných sotva dvacet stran a to deníček vlastním od roku 2007.
Chci si sem zapsat vše, co si chci uchovat v paměti a za pár let si přečíst, jaký jsem byla neskutečný magor, chci sdílet tyto pocity s každým kdo můj blog bude číst.
To je asi tak vše, co bych chtěla na úvod říci. Au revoir Em ^~^'

Žádné komentáře:

Okomentovat