Blogger Widgets

Stránky

pondělí 27. srpna 2012

konec.

Jojo~
Celý prázdniny sedím doma na prdeli, čumím do světla, které vyzařuje z Davida a nejsem schopna jít ven. Nebo vlastně utápím se v bolesti, že bych ven šla, jenže nemám s kým. Ona se na mě vysrala a nikdo jiný, s kým bych si rozumněla tu nebydlí.


Před pár dny se před mejma dveřma objevila. Jo, fakt super začít užívat prázdniny na jejich samém konci. Už okolo tří dnů chodím ven na minimálně sedm hodin, tlemím se jak p**a a mám se skvěle. Ale proč to probůh nepřišlo dřív? Proč probůh nepochopila hned na začátku, že je krávovina jít za nima? -.- Ale vyhrála jsem a to mě těší, možná sem sobecká, ale proč ne?
Nejlepší na tom je, že je to zase jako dřív, možná ještě lepší. Hrajeme karty, žolíky a autobus o stošest^^
Možná trapnej pokus o vulgární geometrickej tvár aj s chlupama :'DD
Jak je zažraná :D

Noacoo, tak to prožívám:DD

Héj, tvoje vlasy! :'DDD

Tak trošku sem o hlavu větší :DD
Láky.. aneb lákujem venku ;D
Jo a mám nový nehty :'D
Druhý mám obrááceně^^ :'D
Konečně jsem se vypsala! :'D Ém~


Žádné komentáře:

Okomentovat