Blogger Widgets

Stránky

pátek 24. srpna 2012

SP~

http://weheartit.com/entry/33351941
Povinně pustit k článku, protože You’re sunshine in my life..

V dnešní době je docela těžké najít si opravdového kamaráda, obvzlášť pokud hledáte v internetovém světě.
Ovšem, já jsem měla takové štěstí a někoho takového objevila.

Jedno únorové odpoledne jsem procházela různé blogy, šťastnou náhodou jsem narazila na g-s blog, vedla ho, a stále vede, adminka, která si říká She^^Rebel. Její grafika mě zaujala hned u prvního příspěvku. V tu dobu jsem měla blog o TVD, nebavilo mě dělat layouty a ty její byly tak dokonalé, že jsem zkusila štěstí a přihlásila se k ní do wardrobe. Tududum.. bubny prosím, She^^Rebel si mě jako své wardrobe vybrala, vyměnily jsme si skype a naše domluva začala. Vyrobila mi úžasnej layout na můj blog.

Bohužel, naše spolupráce trvala jeden pouhý layout, já přestala na svůj blog chodit a nějak jsem na něj pozapomněla. S She^^Rebel jsme si přestaly psát, občas se mě zeptala, jestli její layout sedí, ale to bylo vše.

3. května 2012 mezi pátou a šestou hodinou odpolední jsem zabrouzdala na g-s blog, byl tam článek Diary, zmáčkla jsem možnost celého článku a pustila se do čtení. Na konci článku byla věta, která mě oslovila 'Nechce si někdo psát přes Skype? Nebojte.' Tak jsem zabrouzdala na skype a napsala suchý, jednoduchý ahoj. Ona samozřejmě odpověděla. Ani nevím, jak, ale začaly jsme si psát každičký den. Pokud nepočítám Croatiu, right? :D

Dny plynuly a adminka blogu o grafice She^^Rebel se postupně začala stávat více, než holkou z blogu, najednou to byla moje kamarádka.
Už to nebyla She^^Rebel najednou to byla Simča a pak to byla Ší, Babacan,..
Za tu dobu, co se známe schytala hodně jmen, Maruška moje.

Náš vztah se rozvíjel víc a víc. Byly jsme buddy a bro :3
Až nakonec přišel ten bláznivý nápad! Incest wedding!!:3
Začaly jsme hledat, jak bude vypadat náš dům, naše pokoje, auta, dokonce jsme si našly kočičku, jménem Kočka :3 A Ian bydlí u nás na gauči :P

Naše svatba musela mít samozřejmě magické datum 7. 7. 12
Toho dne jsem se nemohla dočkat. Jenže, jako každá správná svatba, nemůžeme vidět ani mluvit s něvěstou. Byly to muka! Nemoct mluvit s mou Ší? Pořád jsem chodila dokolečka, vypila pár skleniček pití, rozkousala brčo a stále měla otevřený skype a nutkání napsat jí 'Ahoj'. Ve 13:00 jsem to konečně udělala, protože jsem mohla. Měly jsme svatbu, ve vesmíru, oddával nás Mickey Mouse a my se raketomobilem vydaly na naše líbánky s Ariel.

Ano, každičký den jsme dostávaly horší a horší nápady. Naše skypování ovšem nezůstalo u písmenkování, vzpomínám si na náš první webcam call a musím se smát. :X :D Taky si denně posíláme webcamtoy fotky :')

Vím, že ona je člověk, kterému můžu říct všechno, je člověk, kterému nesmírně věřím a všechno jí přeju! Což je u mě - žárlivého člověka - super věc! Strašně si jí vážím a jsem strašně ráda, že kadžé ráno zapínám Davida a ona mě pozdraví. Miluju to. Ona je součástí mého dne, mého já, ona je součástí mě.

Naše skypování, smskování, psaní dopisů, posílání pohledů. Tohle vše je pro mě teď důležíté. Protože vím, že jsem konečně našla člověka, kterému se můžu svěřit i s tou největší pitominou, kterou bych nikomu jinému neřekla.

Ať si každý říká, co chce. Jako třeba, že "ona je jen virtuální kámoška" - řekneš tohle a já ti odpovím (lehce naštvaněji) "héj, budeš se navážet do mojí manželíny?"

Nejvíc mě na tom mrzí jedna věc - ta nejpodstatnější - jsme od sebe 309 kilometrů (podle strýčka gůgla). Nepřestávám věřit! Věřím a vím, že léto 2013 je naše! Vím, že se sejdeme v hlavním městě a vyfotíme se zracdlem v zrcadle s duck féjsem, ať jsme taky in! Vím, že to bude nejlepší chvíle mého života! Protože bude prožitá s osobou, za kterou bych strčila ruku do ohně. Známe se chvíli, ale já vím, že jí mám natolik ráda, že bych to byla schopná udělat!

Víš, tenhle článek mám rozepsaný děsně dlouho.. možná od začátku tohodle trapnýho blogspotu..
Nebyla jsem schopná ho nikdy dopsat, protože na tohle se fákt musim soustředit! :D
Chci ti jen říct, že tě mám neskutečně ráda - miluju tě - chci aby si zůstala taková jaká jsi a děsně se těším na léto.. Je to dlouhá doba, ale stojí to za to. Pohádaly jsme se jednou, doufám, že u tohodle čísla zůstanem. :')

♥LOVE U MY WIFEY!♥


1 komentář:

  1. Muhah, připrav se na trapnej komentář:D Nevím kde začít...okey..konverzace přes webku:D Nebo víš co? Je jedno kde začnu:D Pamatuju si, jak jsem ti dělala ten layout. Vím, že jsem s ním měla pěkný nervy, protože mi celej nějak neseděl:D Poslala ti náhled, uložila ho v PNG FORMÁTU a zavřela ps...největší blbost co jsem mohla udělat:D Víš proč?:) Oh ano:D Chtělas umazat nějaký bílý místo na Ianovi:D hehe:D začala jsem šílet, ale jo..zvládla jsem to nějak pošmelit:D A pak už jsme se tak nějak ignorovali. Víš..byla jsi jediná koho jsem znala tak krátkou dobu a byl ke mně milej:D Bezproblému si mi napsala, že jdeš navštívit patřičná místa:D Řeknu ti, tohle už je tvoje závistlost:D během hodiny jdeš aspoň dvakrát!:D Slintali jsme nad fotkama kluků, vím, že jsme si i přeposílali TVD fanvidea:'D A to nemluvím o kozotitulkovských fotkách:DDDDD Našich IUNWIM narážkám snad i na ponožky. Prostě seš "hentai" ale to já taky:D Muhehe..tohle mi připomíná jeden večer:DDDDDDDDDDDDD Málem jsi porodila předčasně Neala!:D Ani mi nevadí, že po světě neběhaj kluci jako Usui, Light atd.:D A víš proč? Protože spolu tvoříme naprosto dokonalý incestní a homosexuální pár:')):DDDD A jestli má někdo problém tak se řídím tebou! Hater gona hate:* Včerejší "gif messages" neměla chybu!:D Mám tě ráda salámku..co ráda! Miluju tě!:D You say good morning, when it's midnight!:') A teď tenhle komentář inteligentně zakončíme. Dnes s tebou již nebudu diskutovat přes blogspot. Ulehneme do lóže a upokojíme feromony (!:D)

    With love your Simulííná:D

    xDDDD:'D fejspáááálm:D

    OdpovědětVymazat