Blogger Widgets

Stránky

středa 8. srpna 2012

ti jeblo?

Proč jenom my si dali tu wi-fi do obýváku :'))
Mámuška zaútočila, že prej vypne wi-fi.. fájn!
Od 21:30 jsem byla bez přístupu k internetu.
Celkem fááájn... :')))
NERVY sem nedržela dostatečně dobře.. ale fáájn...
Tralalaláááá... :'))
A co jsem celou tu dobu dělala? :DDDD
To je na tom to nejvtipnější ;D
Jelikož jsem si nedávno přeinstalovávala windows, nemám tedy v notebooku nějakou hru, která by mě bavila
Ták sem zapla šachy :3
Vždycky jsem je chtěla umět hrát, pamatuju si, jak sem je hrála s bratránkem, on je teda uměl, že :D já nevěděla, ani kde ty figurky maj stát. Tak mi trochu vysvětlil pravidla. Jenže.. to prostě nejde:DD
Samozřejmě jsem černá a vyhrála sem, že jo :D
Nééééé vtííp! :DDDDDD
Nikdy se mi nepodařilo v šachách vyhrát.. noacoooo noacooooooOOOOoo :DDDDD
Tak jsem si pařila do půlnoci šachy :3
Jednou bych je chtěla umět, bez nějaké pomoci, bez ukazatele políček.
Chtěla bych je umět.. a prej mám logický myšlení.. 
Aha.. si mě asi spletli ;DDD
Viva šááááchy!! :DDD
Vaše retardovaná Em~
Aneb co ze mě udělá odepření netu ;D


2 komentáře: