Blogger Widgets

Stránky

čtvrtek 13. září 2012

12. + 13. 9. nemluv.

Včera nebyla nálada na psaní potrhlejch článků, měla jsem se fakt divně, ne, že jsem odmítla Denisu, ale dokonce jsem si šla dobrovolně obarvit hlavu k Dádě, nechala jsem se zmlátit Jároušem. A nechala jsem si líbit dežotní narážky od D. Neřešim to.. včerejšek byl divnej, nejdivnější byla výtvarka - malování krokodýlů kafem a černym čajem? Srsly? Jsme děti, nebo druháci? Eh, ale dost o včerejšku, jde se na dnešek.

Ve tři hodiny ráno se probouzím a protahuji se - křeč do nohy, fajne, začínám masírovat a skuhrám bolestí, zamotá se mi hlava a spim dál. V půl sedmý začne ségře zvonit ten kktskej budík! Nervama se probouzím a zvedám se, co to? Nemůžu se otočit na pravou stranu, fajne. Já kráva! Nesundala jsem si večer polštář. Když už konečně dojdu do školy zdravím všechny, kerý potkám. Neska má narozky Niall! :3 a taky on O.o náhoda?

Když konečně uběhne 5 hodin školního času, když už jsem konečně přetrpěla všechny narážky od D. a když už jsem konečně setřela pot z hodin, u kterých nechceš, aby se na tebe učitelka podívala, jsem po hodině odjela domu.

Začala jsem lítat sem a tam, tam a sem. Přijď do školky, půjdeme pro Járu. Fajne. Boží, boží!! :3 Úžasnej prcek! S ještě úžasnějším bráchou, kterýho sem si mimochodem vzala ven.
Byl to super den, všichni mi chválili tu strašnou barvu na hlavě, až na Denču, která řekla, cituji "vypadáš, jak kdyby tě pochcal někdo s krámama" "díky". Na konci dne jsme si pokecali s panem hlídačem, kterého máme nejraději. Odvedla jsem Járu od nás, Jíra už spal, tak jsme ho tam šoupli oknem, byla to sranda.

Taky jsem si konečně dokázala přiznat něco, co jsem zapírala už delší dobu, né vůbec to neni ňuňu.. asi mám horečku, asi mi je blbě, stále neotočím krkem a celý den se mi motá hlava. Nemám náladu, nevím, co dělat.
Všechno je úplně na.. jáj.. konec! Em.

1 komentář:

  1. Notáák..bude to určitě dobrý! Mně se třeba ta barva líbí! A Denisa...pfff...asi tušíš jakej na ni mám názor -.- a tamto je ňuňu! vezmi si prášek a jdi spát!:)

    OdpovědětVymazat