Blogger Widgets

Stránky

neděle 28. října 2012

víkend à la máma.

tumblr.com     
Prázdiny + víkend. Potěší každého školáka, že? Mě potěšil dvojnásobně. Ve čtvrtek nám mamka oznámila, že víkend stráví u své mamči, jelikož její kolegyně z práce má dovolenou a ona by se neměla jak dostávat do práce.
Když jsem to uslyšela v hlavě mi běhaly slova jako "freedom, sláva.." Ovšem tohle vše se během víkendu změnilo.
Nikdy mě nenapadlo, že role matky může být tak těžká. Jasně ráno vstanu, udělám snídani, sednu ke kompu a zbytek mě nezajímá. Ale tenhle víkend byl o něčem jiném. Procházela jsem bytem, viděla jsem plný dřez špinavého nádobí a věděla jsem, že tu není nikdo, kdo by to za mě umyl, ani sestra ani otec se k tomu neměli a tak jsem vzala první kus nádobí do ruky. Všem jsem přidělovala práci, dokonce jsem vařila! No, vařila, byla to bramborová kaše s opečenym párkem, ale úspěch, když sotva dokážu uvařit čaj (sakra dostala jsem chuť na čaj). Když jsem konečně těm jedlíkům nandala na talíř, začali mé jídlo kritizovat, sakra já u těch kamen stojím skoro hodinu, jsem ráda, že si to jídlo konečně můžu strčit do držky a oni začnou mít keci? Bože, jsem taky taková, když mamka něco uvaří? A toho nádobí! Bože, kdo to má furt mejt?
Ovšem nejhorší na tom všem bylo, jak moje desetiletá ségra furt mlela a nezavřela klapačku, mluví o všem možném a když už jí na pět minut zavře, přijde a zeptá se mě "co bude k jídlu?" Sakra. Tenhle víkend mě nehorázně změnil, doufám teda, že se ze mě nestává moje matka, ale kecat furt do věcí, ptát se co bude k jídlu a kritizovat jídlo. Možná jsem to předtím brala na lehkou váhu a ani si to tak neuvědomovala, ale uklízet, žehlit, vysávat, mejt nádobí, vařit, zalévat kytky,.. není to lehká práce, když máte dělat všechno najednou. Teď vím, že se mamky nebudu furt ptát, co uvaří, vím, že jí nebudu kritizovat jídlo a pokusím se jí se vším pomoc, není to lehký, fakt ne. Vždycky na mě řvala, že nic nedělám a já nechápala proč, teď už to chápu dost jasně.

Btw. dneska jsem posala ségru pro Alpu a udělala jsem si novinový nehty (ano dokonce mi zbyl čas i na zábavu:DD jsem přece Em ne?:D)
tady máte foto :3
Jo :D jsou hnusný :D ale co byste chtěli na poprvý?:D
Vaše maminkovská Em.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat