Blogger Widgets

Stránky

neděle 21. července 2013

mexická tortilla.

Zdravím všechny larvy z okolí :3
V neděli 14. července jsem nemohla spát. Budila jsem se skoro každou pitomou hodinu a nemohla jsem se dočkat pondělka. Pak jsem se teda v osm.. možná v půl deváté vyhrabala z postele. Až do jedné hodiny jsem netrpělivě seděla u Davídka a klepala jsem se. Ve 12:50 jsem vyjela z Chodova do Varů. Vystoupila jsem si u terminálu a přijel žlutej autobus, strašně sem se rozklepala a po pár minutách jsem zjistila, že to není ten, na který čekám. Měla jsem ještě dost času a tak jsem se vydala k mamče do práce odnést si věci. Po pár minutách jsem zase stála u terminálu a tentokrát ten žlutý autobus byl správný. Sešla jsem kousek níž a z ničeho nic na mě skočil strašně mrňavej mimozemšťánek. Všichni po nás čuměli - magoři - blejskaly se jí oči, koukala na mě do výšky, vzala kufr a vydaly jsme se odnýst věci za mamčou. Cestou jsme se tlemily - někdo z nás se i mlátil :DDD - od mamči jsme se vydaly do mekáča! Ta bitch za tou pokladnou se mohla zechcat, že chcem happy meal a co jako? A dala nám je fialový! BITCH a to sme jí tam pak uklidily! To byla BITCH, že bych ju zabila :D

Odsud jsme se vydaly až na kolonádu :3 Prolezly sme skoro každej obchod, který sme potkaly - většinou suvenýry :D - potom jsme si koupily knížku :3 vlezly sme do hračkářství, kde Síma zmáčkla pomale skoro každou hračku. Nakonec jsme se dostaly až na vřídlo a nezapomněly jsme se napít těch hnusnejch pramenů. Všude jsme potkávaly Karla. Prostě Karel, Karel everywhere! :D

Večer jsme se s nehoráznou bolestí v nohou došly zpátky k mamče do práce - kde jsme našly colu s ruskejma jménama - a odfrčely jsme si to k nám. I s veškerou bolestí v nohou jsme se šly stejně projít - kde jsme cestou narazily na Denisu, která čuměla, že bych jí napálila - pak jsme šly spinkat s HSM.

V úterý jsme se po dlouhém přemlouvání dostaly i do kuchyně, kde jsme se pokoušely uvařit čevabchichi BITCH. Byl to nehoráznej kentus a jsem fakt ráda, že jsem do toho těma mejma rukama šahat nemusela - ano, příště to dělám já, vim, vim - brambory sme jely na babicu a stejně nebyly slaný, čevabchichi bylo s překvapením a chutnalo jen mamce. Byl to kentus kámo:DDD
Odpoledne jsme se vydaly ven s Jiříkem, je to neskutečnej ťuťan - škoda, že Jára neni doma - čuměla jsem, že se zalíbil i Símě, která děti nesnáší. Byl strašně cute, jak se ze začátku styděl, ale pak se rozkoukal a už si s náma i povídal, běhal s náma po parku, hrál si na kapitána, chtěl strašně cccc, byla s ním fakt sranda. Normálně toho budulínka vracím domů už po hodině, ale jak jsem byla venku i s ní, tak jsme vydrželi hodiny dvě, což je snad i rekord.


Jelikož sestra odjela na dva dny někam do prčic tak jsme mohly koukat na horror. Stáhly jsme titulky k Evil Dead a koukaly se. Můj první horror v životě. Krvák celkem, fakt kekel. Děkuji, že máme doma velký plyšáky, ke kterým se dá přitulit a deky, pod který se dá schovat. Po evil dead jsme zkoukly ještě simpsonovi, u kterých jsme teda obě usly. 

Ve středu jsme vstávaly s budíkem, Mína šla na poštu. A odpoledne přišel ten bláznivej nápad jít ven s Eddiem. A tak jsme šly :DDD Všichni po nás čuměli jak kdyby neviděli v životě medvěda :D. 






Večer jsme se šly projít pár kiláčků za vesnici. Prej neumim foukat, tak jasné! Síma si prosím pěkně zahrála na Natalie z Evil Dead a uřízla si ruku. 
Ale nemusíme se bát, bůh jí po pár minutách nadělil ruku novou. 
Arizóny všude, prostě všude! Drobí magor a svede to na Mínu, why nooot! :DD mira!! :DDD Večer jsme hrály karty a šachy nikdo nevyhrál jasné?:DD

Ve čtvrtek ráno nás vzbudila sousedčina úžasná muzika. Tak jsme vytáhly repráky a jely sme si prdel, BITCHIEZ! 
Máme jinej SWAG! :D
závislačka :DD
Odpolko jsme se dozvěděly, že táta jede domu -.- Nemusel jako! Takže v pokoju sme byly i se sestrou. Nevadí no, každopádně jsme večer stejně daly můj druhej horror - Kruh - nic moooc, žádná lekačka:DD A pak jsme ještě hrály lolko, jako why not, že :D Taky ze mě udělala ovci! A projely sme něčí fotky muhehehe.. ehm.. Jo a úplnej normál si lehnout na silnici a fotit mrtvou vážku (y)!

V pátek jsme jely busem do chodova, sakra, už nikdy! Kokot řidič tyvole, na ťafku fákt. Ten druhej nám naštěstí neujel. Byly jsme ve městě a daly jsme si zmrzlinku do bříška. Taky jsme se koupaly v bazénu :3 Nakonec jsme s bratránkem hodili Simču oblečenou do bazénku :333 A pak jsme vypadaly jako zhulený. Ve tmě sme si lehly na deku a začaly jsme se kuklit! Káre, čekaly jsme, až z nás budou motýlci :( Ovšem tato mise byla nesplněna. Asi špatný nitky, víš jak. Taky jsme viděly velký vůz, yep ten nám ale ujel, a furt nevíme na co jezdí, diesel? Prej ale sbírá body u shellu. A v tescu body na hrnce. Mexická tortilla! BITCH. Jo a nezapomeň se teplit. 


V sobotu jsme prosím pěkně vyspávaly až do půl 12. Proč né, poslední den a my půlku prospíme. Pak jsme šly ovšem zase do bazénu. Málem sem ju tam utopila, svini od FBI! :'D A taky jsme se šly projít do města a najít colu s Karlem. Prošly sme celej Chodov a nikde neměly Karla, ty BITCHIEZ! Ale koupily sme si triko víš co! *-* Něhehehe.. 
 Me & my bitch#1 :'DD


Byl to nejúžasnější tejden, kterej sem kdy zažila! *-* 
Strašně se těším, až se zase uvidíme! Je úžasná a moje! ^^
Tak březen kámo! :**
-------------------
Všechny fotky fotila manželka - http://exhaustedfromworld.blogspot.cz/


Žádné komentáře:

Okomentovat