Blogger Widgets

Stránky

pátek 14. září 2012

14. 9 bomba.

Můůůůůůůůůůůůů.
Ráno? Začíná celkem nevinně, pokračuje celkem divně. Jakože na kartáček zapomenu dát pastu, málem mi ujede bus, ve kterym sedí revizorka, zapomínám doma žvejky. Jdu naproti K. potkávám jí skoro až u jejího baráku, utíkáme do školy, abysme neměli zápis. Přijdu do třídy a vidim.. :3.
Nejhorší byla matika "připravila sem si pro vás čisté papíry" "na co?" a on se na mě otočil, myslel si, jak nejsem blbá a začal plašit "na píísemku! doprdele máš gumu?" o.o aha..
Pak už to nějak probíhalo.
Na konci dne přišel tělák.
Můj první tělák za tenhle školní rok, nová učitelka, nová tělocvična, nové předpoklady. Pět let jsem na tělocvik měla učitelku, která nebyla zrovna štíhlá, celý tělocvik proseděla na židličce a komandovala ostatní, docela jsem se tohohle tělocviku bála. Jak očividno, nesnáším tělák.
Přišla, dokonce se převlékla do sportovního! Váu! Zaběhla s náma kolečko! Cvičila s náma rozcvičku! A pak plesk ho, celejch 5 let se mi nic nestalo (pokud nepočítám naraženej prst, když sem si bouchla do boxovacího pytle) zahrávala sem míč bagrem, zlomil se mi nehet, nějak se mi zaryl do prstu a začala stříkat krev. Zalepila sem to a bylo to v pho.
Přijela sem domu, nažrala a šla ven. Potkala sem ségru s klukínama. Šla jsem za nima do vypuštěné kašny, ejhle, rozbila sem kousek zíďky a spadla. Málem sem si natrhla F.
Denisa se samozřejmě směje a já se bojím, že to spadlo na jednoho z bratránků. V pho, odřená holeň a de se dál, jede zájezdový autobus, všichni mají stáhlý okýnka začnu pištět něco ve smyslu "ahóóóóóoóóój!" aha..
Celkem fajne den, půl osmý, za chvílu přijede mámuše. Sedám si na zem, Denisa na silnicu háže bílý kuličky a dycky když projede auto, tak se běžíme schovat! :D Krutě to praská.


Sedám si na jakousi zíďku a zase z rychle slejzám, padá mi noha aj ta druhá, kloužu dolu, rychle chytám rovnováhu a vracím se zpět pro duši. Deniska se ovšem tlemí:D
Projede matka, zastavují, nasedáme do auta a jedeme s nima dolů, co prej děláme, že nás někdo čorkne, páč je objížďka kvůli bouračce. Fajne, smějeme se, jak magoři.
Beru doma energy a padáme ven.
20:40?:DDD
Jo, vymejšlíme novej pozdrav :D doprdele.. umírám smíchy ještě teď, vím, že já se tu směju, jak pyča a.. nic :DDD Mám strach.. :D
Vysoký jalovec...
Nic sem nepila, ale..
Em.

Žádné komentáře:

Okomentovat