Blogger Widgets

Stránky

neděle 15. července 2012

Sick

http://data.whicdn.com/images/28640713/tumblr_m419zgSPMb1r1rzaoo1_500_large.jpg 
(weheartit.com)
Aloha~ 
Tumblr_lejv1ko2sa1qftztjo1_500_large_large
Né, nebudu obarvovat text na žluto. Co se semnou stalo?! Je mi mizerně. No dobře, teď je mi celkem dobře a hyperaktivně. Ale od tří hodin mi bylo na blití, na umření, prospala sem celou cestu k babičce. Babička mě přivítala vysmátá, že sem jezdím jenom zvracet, ale co, takový je život nebo ne? :')
Co si budeme povídat, jsem strašně ráda, že mi je líp, you know?:')
Sedím v obýváku s prarodiči, sestrou a matičkou, čučíme na fílmek, rodinná zábava a na něco se musíme na pít ne? :) Tak na toho patnáctýho :'D a pokud chcete počkat na zítra, tak na toho šestnáctého :') Aneb co ta moje matička nevysmyslí, že? :') jeden blbý kec a je z toho rodinná tradice :')

Jó tím se teďka cpůů :') 
a zítra.. zítra? :')
Upečeme s babííí cookies! :3
Tumblr_lqe06xfdm81qcbkh9o1_500_large
^^YUMMEH :')
Vaše~ Em :')

Žádné komentáře:

Okomentovat